English version
of SME platform

Форум “Інновації у продажах” (20.03.2018)

0

banner-site-forum-fb-kyiv

Запрошуємо відвідати ФОРУМ “Інновації у продажах”
вівторок, 20 березня, вул. Набережно-Лугова, 8 (IZONE), з 9:30 до 17:00, який підготувала
Команда Клубу Ділових Людей.

Це додаткова можливість для розвитку Вашого бізнесу та налагодженню ділових контактів. Здійсніть революцію у сфері продаж! Кращі експерти, успішні кейси, перевірені лайфхаки та актуальні бізнес моделі, які допоможуть продавати більше, продавати краще!

Участь у даному заході – безкоштовна!

Реєстрація

 

Кількість учасників обмежена – 100 осіб.

Участь можлива для зареєстрованих та підтверджених осіб.

 

Що корисного буде на форумі?

«Управління відділом продажів в цифрову епоху – все, що треба знати власнику бізнеса в  2018 році»

Андрій КРУПКІН, засновник і керівник «Бюро продажів Андрія Крупкіна».

  1. Головні помилки управління відділом продажів. Впізнайте себе.
  2. Як конкретна мета відділу продажів впливає на розвиток компанії в цілому.
  3. Взаємодія відділу продажів і відділу маркетингу. Чому у маркетолога не повинно бути зарплати.
  4. Що таке системний відділ продажів. Подивіться правді в очі.
  5. CRM – термінововпроваджуємо, правильно налаштовуємо, перестаємо втрачати клієнтів, отримуємо більше прибутку.
  6. Скрипти продажів – це не просто текст. Досить думати, що скрипти не працюють. Скільки можна!?
  7. Як за 5 днів знайти кращого продавця на ринку праці. Правило 3-П – прийшов, подзвонив, продав.

Бізнес-кейс «Вся правда про наш відділ продажів»

Ростислав ЧЕРНІКОВ, (Бізнес-академія 4smart).

 

«Як залучати нових клієнтів через Linkedin?» 

Дмитро РОДЕНКО, директор і засновник групи компаній «Міжнародна маркетингова група».

  • Як за 2 хвилини 30 секунд знайти замовників, яким потрібні Ваші послуги?
  • Яка підписка потрібна для того, щоб отримати замовника? Платна версія, або як успішно використати безкоштовну?
  • Конкретна тактика лідогенераціі в LinkedIn, яку Ви зможете запустити протягом 72 годин для постійного і стабільного потоку лідів на Ваші послуги.
  • Який відсоток конверсії на кожному з етапів?
  • Що писати, щоб “зачепити” потенційного партнера/клієнта? Скрипт з результативністю 30%, який ми використовуємо (згенерував 2000+ зустрічей з C-Level для продажу IT послуг).
  • Що робити, якщо тебе додали в контакти але “мовчать” …
  • Що не писати категорично?
  • Найбільші фейли (невдачі): Які підходи пробували і вони не спрацювали?

 

«Продажі важких послуг – як продати невидиме»

Олексій КРАВЧЕНКО, керуючий партнер юридичної фірми «Профіт-Консул», власник американської консалтингової компанії «WRK-Consult» та засновник «Школи юридичного маркетингу».

 

Станіслав ШУМ

«Чому класичний маркетинг вже давно не працює?» 

Як контент-маркетинг перевтілює сучасний маркетинг і навіть бізнес-моделі компаній.

  • як за допомогою контенту сформувати довіру клієнтів?
  • які тренди контент-маркетингу будуть працювати?
  • світові і українські приклади контент-маркетингу (кейси).

 

Світлана НАСИРОВА

 «Інструменти маркетингу для відділу продажів»

  • що таке комерційна пропозиція та як її продати?
  • для чого компанії потрібний маркетинг-кит?
  • які матеріали вбивають Ваші продажі?

 

Даний Форум відбуватиметься в межах проекту Міжнародної організації з Міграції «Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування ВПО та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні», який фінансується Міністерством Великої Британії з міжнародного розвитку (DFID).

Виконавчим партнером у розвитку Платформи є Клуб Ділових Людей Україна – українська неурядова організація.

За необхідності уточнення інформації, звертайтеся:

Світлана Насирова, Координатор бізнес-заходів Клубу Ділових Людей

067 240 77 11

svetlananasyrova.ru@gmail.com

[Голосів: 1    Середня оцінка: 5/5]

Comments:

Напишіть відгук

Щоб відправити коментар, маєте увійти на сайт.